ČETVRTI IMLEK DEČIJI SAJAM OD 9 DO 11. OKTOBRA U HALI 3 BEOGRADSKOG SAJMA JE ZAVRŠEN

IV BEOGRADSKI IMLEK DEČIJI SAJAM

je završen!


Trajao je tri dana, od 9. do 11. oktobra uz veliku posetu od oko 38 hiljada posetilaca!

U Hali III Beogradskog sajma 82 domaćih i stranih izlagača na štandovima je ponudilo proizvode za najmlađe, hranu, odeću, obuću, kozmetiku, igračke, knjige, časopise, muzička CD i DVD izdanja, kreativne i likovne radionice. Roditelji su mogli da saznaju kako da osiguraju svoju decu i štede u njihovo ime. Veliki broj izlagača i brojni programi bili su namenjeni budućim roditeljima, posebno trudnicama. Izloženi artikli prodavani su uz specijalni sajamski popust od 5 do čak 30 odsto!

Organizatori sajma Sky vision i Snar Group omogućili su porodicama da na jednom mestu vide i saznaju šta je sve potrebno za zdravo i srećno odrastanje dece.

Tako je pored veštačke stene i noviteta na ovom IV IMLEK DEČIJEM SAJMU a to je igraonica na preko 200 kvadratih metara, pažnju mališana privlačio i neprekidni program na glavnoj bini i sportskom terenu. Pored brojnih pozorišnih predstava kao što je "Vitalino u borbi za jači imunitet" najviše posetilaca privuklo je takmičenje tata u prepovijanju beba, takmičenje beba u puzanju, korektivne vežbe i predavanja fizioterapeuta Dr Snežane Milanović, Leontina Vukomanović i hor "Čarolija", pobednici Dečije Evrovizije, grupa "Ništa lično" kao i škola rok muzike "Master blaster" u kojoj sviraju naši proslavljeni rokeri i njihovi učenici od 10 do 15 godina.

Kulminacija je bila na sportskom terenu kada je došao u ime UNIQA osiguranja Ognjen Amidžić, a teren je bio krcat mališana i za vreme odlično osmišljenog TURBO LIMAČ rekreativnog programa. Tokom Fudbalijade VITALINO je na golu branio imunitet najmlađih i delio brojne nagrade, a interesovanje za učešće u VITALINO fudbalijdi bilo je ogromno. Pored ovih, na sportskom terenu najviše oduševljenja mališanima su doneli gimanistika Republičkog Zavoda za sport, taekvodno, fitnes, ples, minibasket i sportski poligoni.

Ovaj IV IMLEK DEČIJI SAJAM opravdao je svoj slogan, bili su to zaista "DIVNI DANI". Porodice su satima uživale u prebogatom programu i ponudi izlagača. Ulaz je bio besplatan, kao i uvek do sada, a tako će biti i na svakom sledećem Dečijem sajmu. Posetioce su, prema njihovim rečima, najviše osvojili ljubaznost svih, od organizatora, preko izlagača, animatora i svih učesnika programa. Roditelji su bili više nego zadovoljni činjenicom da u Beogradu, na jednom mestu postoji sve ono dobro i vredno za najmlađe, a posebno ih je radovalo što su svi brinuli zaista samo o interesu budućih generacija.

Veliki broj posetilaca dobio je poklon pakete sponzora u specijalnoj nagradnoj igri organizovanoj tokom tri sajamska dana.

Generalni sponzor IV Dečijeg sajma je IMLEK, zlatni sponzor TURBO LIMAČ, a, zvanično dečije osiguranje UNIQA OSIGURANJE. Veliku podršku o organizaciji dali su i pokrovitelji, partneri sajma, kao i medijski sponzori.

Organizatori već polako pripremaju na osnovu iskustva i utisaka sa ovog IV IMLEK DEČIJEG SAJMA i V Dečiji sajam, u aprilu 2010. godine, za decu i baš zbog njih, najvažnijih svima nama.

Podsećamo vas da je reč je o manifestaciji koja je prvi put organizovana aprila prošle godine u Expo centru, drugi i treći sajam organizovani su na dvostruko većem prostoru u Hali 3 Beogradskog sajma. Sve četiri manifestacije posetilo je skoro 140.000 ljudi.

Do sledećeg Dečijeg sajma u aprilu 2010. godine još jednom hvala.